13 май, 2008

18ти рожден ден! (разказ и снимки:) )


Всичко започна в 00:00ч. на 7ми май 2008 година.Това е моментът,в който официално станах пълнолетна и отговорна за постъпките си (не че преди това не съм носила отговорност!). Още тогава бях със Слънцето! :) Чух най-прекрасните неща от Него точно в 00:00ч, а после и получих най-милите пожелания от приятели,познати,роднини!Целият ден се чувствах като принцеса- и вкъщи,и в училище... Навсякъде! :) Това си беше My Day!!! (После се превърна в няколко дни,но това е друга тема...) Черпех с бонбони,получавах прегръдки,целувки,подаръци. Сутринта с Котето се уговорихме да дойде да ме вземе и да излезем.Думите му при последния ни разховор бяха: "След 15 минути съм при теб.". Е,минаха 15 минути и познайте!Да,звъни се на вратата и кого да видя?!Е,не , този път не познахте.Не Него,а най-добрата ми приятелка - Цвети! Беше ми направила торта и нарисувала страхотна картичка!Е,как да не се радваш на такава приятелка!След това дойде Бебето,бяхме навън...Бях и на училище,после Слънцето дойде да ме вземе и ме заведе на разходка извън града.Ходихме до Араповския манастир (Малко след Асеновград).Невероятно красиво е, трябва да се види!!! :) Върнахме се в Пловдив,опитахме тортата (много беше вкусна)... Денят не приключи тук,но другата част ще ви разкажа утре! :)



5 коментара:

Георги каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Lucky Luciano каза...

Жорка, не всички са така "заети" като теб, така че когато може, тогава пише ;-)

Георги каза...

И СИ ЧАКАМ ПРОДЪЛЖЕНИЕТОООООО!!!!

Цветe каза...

О, Сис, много яка торта имаш :Р И манастира наистина изглежда много хубаво :)

Rose Hater каза...

Честит рожден ден :))))
Жива и здрава и всичко най!
П.П. Дано съм първия, който ти честити рожденния ден /18тия де/