11 юли, 2008

Клю-клю... :)


Здравейте отново!
Най-накрая ми остана свободно време,за да попиша какво се случва с мен(ако някой все пак се интересува,разбира се;) )! Както вече ви е ясно, съм във ваканция!!! Мога да спя до късно, да се излежавам, да съм с любимото същество през по-голямата част от деня! Приключих с теорията на шофьорския курс,започнах вече и да шофирам из града! Минах първия вътрешен изпит,а на 21 юли съм на изпит по теория пред АА (ДАИ). Надявам се да успея да се явя и на изпит по практика преди да заминем на море,но каквото - такова!:)
Мисля,че ще стане добър водач (забраниха ми да използвам думата шофьор :D) от мен ! Ще си проличи съвсем скоро.Със Слънцето имахме нужда да се махнем за малко от града и познайте - да, утре отиваме в Хисар за 2 дни! :) Най-накрая заслужена почивка.А след няколко седмици ще ходим и на море! :) Някой желаещ да дойде с нас? :P

Това е от мен за момента.Лека нощ на всички и до скоро! :)

Няма коментари: