25 юли, 2008

Може би се чудите какво се случва около мен...


Е,скъпи приятели, дойде време пак да ви разкажа какво се случва около мен.
Ваканцията продължава, кормуването също.Вече имам цели 21 часа ! :) Взех и теоритичния изпит пред АА от раз - само с една грешка.Както каза един много скъп за мен човек преди време:"Ще го вземеш и ще имаш една грешка за цвят"... Взе че позна! :) Дните ми минават страшно бързо в компанията на приятни хора. Съвсем скоро на нас със Слънцето ни предстои една голяяяяяяяма заслужена почивка. Ще събирам сили за тежката година,която ме очаква. :) Тези дни всичко се върти около подготовката за морето,пазаруване,приготвяне на багаж... а днес успях да се сдобия и с нова прическа! :)
С нетърпение очаквам вторник,когато най-накрая ще се махнем от града! :)

8 коментара:

Lucky Luciano каза...

Не остана! Още малко и изпита ще вземем и ще си имам шофьооор (wasntme)

adoration_ каза...

Ти заради това ли си ме взел?

Lucky Luciano каза...

Боскувай на място, дай малко газ! Намери си място, айде пълна газ! :D :D :D

adoration_ каза...

Чалгаджия! :P

Lucky Luciano каза...

Мъниче! :-P

Георги каза...

Баси, ще хвана мазен диабет от вас двамата... Пич, ти що не дойде бе? Знаеш ли какво шоу изпусна? Ще ти покажа клипчета.

pipelota каза...

И продължаваме да се чудим :)

pipelota каза...

Ехоо, къде изчезнахте всички?!